Merhaba kızlar ilk hamileliğimde de buradaydım şu anda buradayım ilk hamileliğim zordu çünkü özel çocuk dünyaya getirdim üniversitede doğum yaptım falan filan gerçekten her anlamda çok zordu açıkçası şu anda korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan tabii ki de daha tedbirliyim ama insan yine de korkuyor bu defa her şeyime özel hastanede takip ediyorum bakalım hayırlısıyla dünyaya gelsin daha çok yeniyiz hevesten çok açıkçası korkularım var üniversitede doğum yaptığım zaman çok acı çekmiştim inşallah özel hastanede farklı olur ikinci hamilelik nasıl bilenler yoruma yazabilir mi biraz bana bilgi verebilir mi yorumlarınıza çok ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim❤️