alyammom Kızlar 4-5 gündür leke geliyor ama bebekte hiçbir sıkıntı yok muayene oldum sağlıklı kanama vs asla yok progestan hemm fitil kullanıyorum hemde iğnesini oldum ama gene devam ediyor az az başına gelen var mı
[silindi] alyammom benimde aynı durum. 6+3 olduk bugün 1 haftadır kahverengi lekelenmem var. Sabah akşam progestan fitil ve günde bir tane progestan iğnem var. Bayağı azaldı ama ara ara geliyor yine. Doktor muayene ettiğinde rahimde bir sorun yok dedi.
Ebrueren1 alyammom bende aynı sorunları yaşadım bebekte hiç bir problem yoktu ama kanamaların oluyordu neredeyse 5 aylık olana kadar fitil ve iğne kullandım bol bol dinlenin iş yapmayın biz şuan 35 haftalık olduk rabbim sizede nasip etsin inşallah