verim Kızlar ben 1 aylık hamileyim ama göğüslerim aşırı ağrıyo var mı bu şekilde olan , 2-3 ay önce boyun düzleşmesi ve fibromiarji çıkmıştı o da etki eder mi acaba
Nibozog verim bende oldu canım kopacaklar zannetmiştim hatta uçlarına bile dokunamıyordum dökülüyordu sanki. 3. Aydan sonra azalmaya başladı. Ben bütün belirtileri ilk üç ay yoğun yaşadım kasık ağrısı göğüs ağrısı aşırı uyku vs
verim Nibozog aşırı rahatsız ediyo dedim bi göğüs doktoruna gitsem mi diye düşünmedim değil , sağ sola yattığımda da acısı çok oluyo :(
Nibozog verim hele üstüne yatarsan offf sabahları bağıra bağıra kalkıyordum ama geçiyor son haftalarda uç kısımlarında başlıyor ama daha hafif
verim Ay iyi bari o zaman bende bu kadar normal mi bilemedim bi sormak istedim , elimle de kontrol ediyorum sürekli