sadecoffe Bu hastande doğum yapan var mı ? Benim ilk doğumumda olan doktorum medicanadaydı buraya geçmiş memnunmusunuz hastaneden ?
ozge0mom sadecoffe Blueeberryy Ben orda doğum yaptım. İrem hocanın hastasıydım. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
annekiz6141 sadecoffe benim özel sigortam var 100 bin esım karşılamıyor demişti benim hastane ama kocaeli medıcalpark tabı ist nasıl olur bılemem bıde 2026 kım bılır ne kadar olacak doğum ucretı abbogg 😄😄😄🤣🤣
sadecoffe Blueeberryy teşekkür ederim,aslında uzaklığından değil hastaneyi merak editorum ama kimse çıkmadı galiba orda doğum yapan :)
Blueeberryy ozge0mom ben doktorumdan memnundum canim cok sagil dusundugun icin😍 belki merak eden vardir ama