Merhaba arkadaşlar uygun fiyatlı şu incecik olan bastın bebek arabalarından almak istiyorum kızım 3 yaşında yürümeyi hiç sevmiyor onun için alıcam. İnternette bir çok çeşit var. Ama kullanıp memnun olan varsa memnuniyet olan bir ürün almak isterim. Cevaplarını bekliyorum