Fatmanurakar Kızlar beta 1220 üstten ulturasonla değil alttan ulturasonla gördü doktor keseyi sizce yolunda gitmeyen bişey varmı bakar mısınız
Fatmanurakar Skar gebelik dedi ama ben çok erken olduğunu düşünüyorum başka bi Dr sorduğumda oda aynısını söyledi daha çok erken bu teşhis için dedi 😔
Havin49_ Fatmanurakar skar gebelik mi dedi yani çok tehlikeli bi durum normalde haftası küçükse alıyorlar kürtajla ama haftası büyükse genelikle cerrahi işlemle yine alıyorlar öyle biliyorum ama erken teşhis olabilir başka doktor be haftanız biraz büyükken gidin
Fatmanurakar Havin49_ başka bi doktora da gidiyordum onu arayıp sordum oda daha bu teşhis için çok erken olduğunu söyledi kesenin yukarı çıkacağını söyledi beta düşük daha dedi
Fatmanurakar Havin49_ perinatoloji doktoruna sordum muayene olmadım ama oda bu teşhis için çok erken olduğunu söyledi 6 haftada belli olur dedi
Fatmanurakar Havin49_ ebet diğer görüştüğüm doktor şey dedi bu haftalarda yanlış teşhis olması çok yüksek ayın 29da ben bakayım bi dedi ama içim içimi yiyor ister istemez 😔