Adetime tam 1 hafta var. Son 3-4 gündür 2 defa şahit oldum karnım nı kasıgım mı valla ayırt edemesim göz seğirmesi gi pıt pıt bi atma oluyor ve bu dısarıdan belli oluyor. Tabiki bebek hareketi vs olmayacagını biliyorun 😅😅 sadece cok garip geldi ilk kez böyle bir şey hissediyorum bunu yaşayan var mı? Belki de cok alaksız bir sey suan vücudumu cok dinlediğim içib ven fark ediyorum