Benim 2. Bebiş ilk oğlumdan kalan beşik salıncak bebek arabası zaten saklamıştık. Bu sefer cinsiyet kız olunca kullanabileceği kıyafetleri ayırıp diğerlerini alıp bitirdim bi yıkama ütüleme kaldı o yüzden daha rahat davranıyorum artık Ekim kasım gibi yıkayıp dolaba da kaldırırsam geriye beklemek kalıyor sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🌸