Kızlar benim ilişki tarihim 9,10,11 Eylül ama kahverengi akıntım 16-17 eylülde geldi sonra beyaz akıntıya döndü adetim en son 4 ağustos 8 ağustos ta bitti 7-8 aydır takip ediyordum her ay düzenli geliyordu az önce kan verdim 0.20 çıktı acaba benim hesaplamayı yerleşme kanaması olduğunu düşündüğüm 16-17 Eylül tarhinden mi hesaplamam gerekiyor eğer öyleyse daha 4 .gün kanda çıkmaması normal mi