MadameTussauds amiiiin inşallah canım benim çok teşekkürler güzel dileklerin için 🥰 21 haftada suyum geldi 24+2 de doğum gerçekleşti o anlar bişey anlamadım ama tedavi peşine koşunca anladık ki rahim de şekil bozukluğu varmış T rahim deniliyor. O sebep olmuş çünkü açılma enfeksiyon vs hiç birley yoktu olmadı da . Sonra histereoskopi ameliyatı falan oldum tedaviler derken tam tüp bebeğe gidecekken hamile olduğumu öğrendim Robbme şükürler olsun bu haftalara kadar geldik inşallah sağlıcakla vaktinde doğduğunu evimize gittiğimizi de görürüz inşallah 🤲