Güzel anneler merhaba bebeğimin beyninde araknoid kist tespit edildi 30+1de doktor önemli bir şey olmadığını söyledi ancak içim hiç rahat değil 2 hafta sonra tekrar kontrol edilecek. Çevremden hep ilk zamanlarda kist tespit edilen sonra geçen duydum ama 30. Haftada tespit edilen var mı aranızda ? Süreç nasıl ilerledi? Fetal DNA ikili tarama detaylı vs hepsini yaptırdık hiç bir sorun çıkmamıştı bu hafta böyle bir olay duymak çok canımı sıktı..