tgctinaz Selam kızlar, Sanki 3. Trimestera geçince hamileliğin zorluğunu bir yana bırakıp bu günleri özleyeceğimi düşünmeye başladım. 🥹 Sizde de oluyor mu böyle?
Gul1402 tgctinaz ben hamileligimi cok seviyorum ama bi yandan da saglikla kucağımıza bi alsak, bi kavuşsak diyorum❤️❤️
tgctinaz Gul1402 Bende ben de çok sevdim hem hiç bitmesin istiyorum hem de sağlıkla kavuşmayo bekliyorum. 💕 Bir kaybım var o yüzden ilk gebeliğimde karnım hiç şu anki kadar gelişmemişti vs o yüzden bitmesine de üzülüyorum 🥹