Merhaba bu ay yumurtlamamı takip ettim ovulasyon testiyle. 18 eylül akşamı veya 19 eylül pik noktamdı. Dün gece ve bu sabah yaptığım testler silik çıktı anladığım kadarıyla yumurtlama gerçekleşmiş. Eşim ilaç kullandığı için bazı sorunlar yaşıyor sadece 19 Eylül akşamını değerlendirebildik. Sonrasında biraz uzandım bacaklarımı kaldırdım önerilen şeyleri yaptım. Ama başka bir günü değerlendiremedik sizce gebelik şansım var mı? Pik günü veya ertesi birliktelikle gebelik yaşanır mı yoksa 2-3 gün mü değerlendirilmeliydi?
