Mom_26 Kızlar,adetim üzçgün varken yaptım yumurtlamadan 10 gün sonra yani negatif çıktı doğruluğu nedir bu testinde bilen var mı
Cimcime30 Mom_26 olsaydı çıkardı heralde allahtan ümit kesılemz ama reglden bır gun önce yap tekrardan
Mom_26 Cimcime30 bende olsaydı çıkardı diye düşünüyorum aslında ama bu ay 10 gün önceden başlayan belirtilerim olmadı o uğzden arabamı dedim
Mom_26 Esma006 genelde yumurtlamadan 10 gün sonra çıkıyor testdr gebelik diyorlar ya ona güvenerek yaptım yarın bat günüm bakalım olacakmıyım