zeh6363 tabiki doktorunuza danışın derim ama ikili vs tarama testi yerine çok merak ediliyorsa ve maddi durum da elverisliyse fetal DNA yapmanızı öneririm özellikle yaş 30 ve üstüyse sonuçlar tertemiz de olsa yaştan dolayı riskli grubuna giriyoruz benim ikili tarama riskli çıktı yaptığıma çok pişmanım ama sonra fetal yaptırdım sonuçlar tertemiz çıktı yani diğerlerinin çok gereksiz olduğunu düşünüyorum boşu boşuna stres yapıyoruz