Benim ikinci hamileligim ve sezeryan olacagim ilkinden dolayi,Ama tedirginim gölcük aktif hastanesinde hilal hanima gidiyorum.Ama emin degilim tedirginim.Acaba medar hastanesine edahanim yada yeni bir bayan doktor var ona mi gitsem.Evime yakin oldugu icin bu iki hastaneyi dusunuyorum.Dogumda oglum beni isterse kolay gelebilsin diye, sizin bir bilginiz varsa lutfen yardimci olur musunuz?
İlk dogumum sakarya da ordaki medar hastanesinde duygu hanima gittim cok rahattim.Simdi tedirginim.