myangelson Cimcime30 ovitrelle yapıldığında bir kaç gün önce 19mm olmuştu doktor bekleyelim bir kaç gün kendi çatlamazsa yapalım dedi 2 gün sonra gittik 22mm olmuştu iğne yapalım demişti
Denizz44 Cimcime30 Ben Ovitrelle yapmıştım iki yumurtam büyüdü biri 20 mm diğeri 23 mm iken iğneyi vurdu
Lovebaby27 Cimcime30 18mm üzeri benimde yarın kontrolüm var büyümüşse Ovıtrelle vurulucam inşallah hayırlı sonuçlar alırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Cimcime30 myangelson bnm 10.gun letusuz 17 mm olmuştu yumurtam bu ay letu ıctım yarın kontrole gıdıcem 11.gunum bakalım ne derse
myangelson Cimcime30 bende bakmadı doktor da bazıları çağırıp bakarmis. Direk iğne günü saymadan 14. Günü test yap demişti
Cimcime30 Denizz44 ay bende heyecan yaptım bakalım ne durumdayım dün akıntım geldı gecennaylar da letusuz 10.gunde yumurtam 17 mm dı ama bır tane böyle buyuyen olmustu
Cimcime30 myangelson Bnmkı yarına çağırdı ıste letu bıttı ıkı gün sonrasına bakalım süreç nasıl ılerlıcek
Cimcime30 myangelson myangelson ınsallah kuzum akıntım da oldu dün genelde akıntıdan ıkı üç gün sonra pık oluyor bnde
myangelson Cimcime30 akıntı da varsa o zaman yumurtlama olmaya başlamıştır çatlama da iğne yapılır belki kendi çatlar
myangelson Cimcime30 kendiliğinden de catlayabilir iğne sadece kendisi çatlamazsa çatlamasını sağlıyor. İgnede de garanti değil bazen onda bile catlamiyor yumurtalar
Akseec Benim aşılamada 17,5 - 18 lere gelince bir gün daha gonal-f vurdurup diğer gün çatlatma iğnesini vurduruyordu. (Tutmadı) ama boyut olarak böyleydi canım. Yani tahminimce benden en az 21 mm yumurta istemiş
Cimcime30 Akseec ya bnm zaten öncelerden dr 17 mm yumurta var dedıgınde ben evde ovulasyon yaptım sılıktı pık olmadı bosey anlamamıştım