3bebem mgokk33 kan sulandırıcı başladı çünkü benim hep düşük riskim oluyo ve düşmesin diye iğne ve hap başladı pglumda da bu şekilde sorunsuz geçirdim bunları kullanınca hergün kan sulandırıcı iğne kullanılan doğum yaptıktan 1 ay sonrasına kadar evde kendiimiz yapıyoruz 3 günde bir progestan iğne oluyorum popodan hastanede hapı sabah akşam içiyorum
mgokk33 3bebem inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım. Bende cımartesi kalp atışı için gideceğim o zaman başlayacağız iğneye şu an kalp atışını da daha duymadığımız için çok bi şeyde yapamıyorlar
ElifFO mgokk33 benim düşük ile sonuçlanmıştı malesef geçen sene, şuan 2. Hamileliğimde sonlara yaklaştık.
ElifFO 1Nurella kesinlikle öyle zaten sağlıksız olduğu için rahimde tutunamıyor. Ama yine de tedbiri elden bırakmamak gerekiyor. Tabiki ilk 3 ay için kanama söz konusu olabiliyor 2. Hamileliğimin başında da kanama durumu yaşadım malesef yüksek etkenlerden birisi yorgunluktu. Yurt dışındakiler fazlasıyla aktifler evet ama buradaki durum kişinin hamilelik öncesi yaşam tarzı bence, hiç spor yapmayıp koşu yapmayan birisi hamilelik ile başlayıp kendini fazla yorarsa buda olumsuz bir etki bence.
mgokk33 ElifFO evet doktorumda yorgunluğunda etkidi olabileceğini söyledi ama ne bileyim pamuk ipliğiyle mi bağlı bu çocuklar bize em ufak bi şeyde.. neyse ben bugün bol bol yattım yarın mecbur işe gireceğim ama işim kolay masabaşı yoğun bir iş değil ötle böyle idare edeceğiz inşallah
ElifFO mgokk33 kabullenmek zor oluyor ama birazda nasip ve imtihan meselesi aslında biz elimizden geleni yapıp devamını Allaha bırakmak gerekiyor. İnşallah sizinki de bir an önce geçer ve sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz 🌺
mgokk33 Merhabalar, ondan sonra 3 havta daha kahverengi lekeler devam etti o sıra duphaston içiyordum ama doktor değiştirdim, progedteran ağızdan ve Endol kullandım 2 gün sonra lekede kesildi çok şükür şu an 15 haftalık olduk bi kızımız olacak