Sevimlimom Hanimlar göğüs hassasiyetim gitti göğsüm yumuşadı mide bulantım yok kafaya takmadan yapamıyorum hastaneye gitsemmi keseyi görmüştük ama kalp atisi ve embriyoyu göremedik endiselenmelimiyim 5 yıl önce bir boş gebelik düsugum var normal mi yani
ebobel Sevimlimom bende 7+2 haftalığım benimde hiç belirtim yok sık idrara çıkma vardı o azaldı bulantı falan yok göğüs hassasiyeti azaldı ilklerle kıyasla 3. Gebeliğim ilk ikisinde hep sabahları kusardım bunda olmadı telaş etmeyin dün geldim doktordan ben herşey yolunda muhtemelen sizinde rahat bir hamilelik olacak ondandır 🌸
Busraaaakkk Sevimlimom 6.haftada sadece kese görüldü bende de , 8.haftada kalp atışını duyduk. Bu dönemde mide bulantım falan da yoktu üstelik. Mide bulantıları 9-10. haftalarda başladı bende
ebobel Sevimlimom evet 6 haftalık duyduk içinizi ferah tutun isterseniz tabi gidin doktora yinede içiniz rahat olur
Busraaaakkk Sevimlimom Benimde ilk, bende senim gibi niye belirti yok demiştim birden öyle bi mide bulantıları başladı ki keşke demez olsaydım demiştim 😁😁 merak etme başlar sende de 😁😁
betusss343 Sevimlimom merhaba aynı durumdayım sabahtan beri araştırıyorum öyle nedir diye. 5+6 bulantım da göğüs hassasiyetim de azaldı kalmadı gibi dünden beri. Kasık ağrısı bile yok gibi. İnşallah yolundadır herşey. Sadece keseyi görmüştüm ben de. Çarşamba gideceğim doktora.
Sevimlimom betusss343 ben de gördüm keseyi kan sonucunuz kacti ben geçen hafta perşembe verdim 1364 du dusuk mu normal mi bilmiyorum
betusss343 Sevimlimom 3+6 187ydi , 2 gün sonra 637 ydi bi daha yaptırmadım. 1 hafta sonra da keseyi görmeye gittim tam 5 te.Düşüklüğünden ziyade artış miktarı düzgünse sorun yok. Hem kese görünmüş artık. Beta mühim değil.
Sevimlimom betusss343 başka da vermedim ayin 3 ne randevum var kalp atışına çağırdı bakalım ne yapacağımı sasirdim
abc2026 Sevimlimom size tavsiyem geç olmadan doktora gidin. Riske atmayın daha önce düşügünüz olmuş. Başlarda hic belirtiniz olmadan hamilelikgin devam etseydi evet normal bir durum diyebilirdik ama belirti varken belirtilerin gitmesi iyiye gitmeyen biseylerin oldugunu gosterebilir. Amacim sizi korkutmak degil tedbirli olmaniz. Benim basıma aynisi geldi o yuzden diyorum.