meryys derya4138 6+2 ultrosana göre 😊 haziranda kürtajim var kalbi durmuştu kızımın. İnşallah hepimiz sağlıklı alırız 🙏
[silindi] derya4138 son regl tarihine göre 6+3 olduk bugün🦋 kese ve yolk kesesini 5+4te gördük salı günü Allahın izniyle kalp atışı için gideceğim🥹🌸
derya4138 happymomdayss 1 Ekim de tekrar gideceğim en son gittiğimde kalp atışını duyamadı ama bebeği gördü bakalım neler olacak
Busraynr happymomdayss ben de 5+2 yarından sonra doktora gideceğim daha hiç gitmedik keseyi görürüz umarım 😊
waterproof 6+4 teyim bende kızlar bu günlerdeyken regl ağrısı yaşayan var mı 2 gündür geçmeyen bacaklara bele vuran sırt ağrısı yaşıyorum normal mı?
Nadiyecelik_1 waterproof 14+4 hala var o ağrılar korkma içini ferah tut Allah korusun yoğun kanama şiddeti geçmeyen ağrı olursa sıkıntıymış, Sağlıkla gelsin bütün bebitolar 🤲🏻🤲🏻