Papatya05_ Kızlar bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başladınız mı ? Cinsiyetiniz kesinleşti mi ? Detaylıya ne zaman girmeyi planlıyorsunuz ?
Farida_Aliyeva_ Papatya05_ 22+6 bıcır bıcır içeride 😃 helede geceleri uyumaya hazırlandığım zaman 😀 cinsiyet kız🥳💕🧿 21 haftada detaylı ultrasona girdim ben 21 haftadan sonra en güzeli
ilayda_besnii Papatya05_ 16+3 hareketleri yeni hissetmeye başladım ilk gebelik olmasına rağmen bebeğim çok gareketli olduğu için erken hissettim
Papatya05_ Farida_Aliyeva_ bende 21+5 aldım randövüyü bende daha 6 gündür falan hareketlerini hissediyorum maşallah size de sağlıkla kucağınıza alın🌸 benimkininde cinsiyeti kız
Farida_Aliyeva_ Papatya05_ amin sağ salim kucağımıza alalım tüm anne adayları hepimiz🧿💕maşAllah bu sen ekız senesi qaliba herkesde kız😍
Papatya05_ Farida_Aliyeva_ evet yaa buradaki formlara da bakıyorum hep kız 👧🏻 maşallah bu yıl kız senesi dmeek Etrafımda 8 kişiyiz 2 si erkek diğer hepsi kız
Sudedemirer 17+3 cinsiyeti erkek hafif hareketler hissediyorum ama çok nadir ikinci gebeligim birinci gebelgiimde 16. Haftada çok net hissetmiştim detaylı ultrasonada doktorumuz 20 ile 21 hafta arası girmemi istedi