Nefisemre Kızlar yeni doğum yaptım emzireli 2 gün oluyor ve meme uçlarım inanılmaz acı içinde. Emzirirken çektiğim acıyı tarif edemem. Belirgin bir yara yok ama krem sürmesem olcak gibi böyle olmaması için başka ne yapabilirim çok acı çekiyorum emzirirken
Papatya05_ Nefisemre canım doğumdan 1 ay önce göğüs uçlarını kremlemeye başlamışmıydın genelde öyle yapınca olmuyor yara
ddefnos Nefisemre krem kullanman gerekiyor canım düzenli olarak bide göğüs kalkanı tak kıyafet değmesin nemli kalsın geçer inşallah kullandığın ise yapamıyorsa fito krem alabilirsin
miraynur Nefisemre tahin yağı sürebilirsin göğüs uçlarına canım, emzirme sonrası yağı sürüp orayı temiz bezle veya streç film ile kapatirsan iyi gelir
petronix Nefisemre Lansinoh göğüs ucu kremi çok iyi geliyor sürebilirsiniz. Emzirme sonrası sürüp bir dahaki emzirmede yıkamanıza da gerek yok emebilir öyle bebek