Deleted33000 Burnosunn_annesi bazı bebelntutmuyor bacım emzik benim bebe de tutmuyor ilk wee Banu almıştı eşim sonra awent hediye geldi ama tumuyor asla ağzında çiğniyor resmen her denediğimde bı sire sonra midesi bulanıyor
2cocuklumomy Burnosunn_annesi kesinlikle Philips her tür emziği denedim en sonunda philipsi aldı anne memesi ucu gibi olduğu için almaları daha kolay oluyor
[silindi] Burnosunn_annesi oğlım 2 ay civarı anca tutabildi tam anlamıyla , tomme tippe kullandım, ikinci bebiş için yine toome tippe aldım 🌿
[silindi] Burnosunn_annesi rica ederim, bir de bebeğin ağzına teper gibir vermeyin sürekli bastırmayın, tutup emziği alacakmış gibi dışarı doğru çekin tam çıkarmadan, bebiş kendi almak istesin daha etkili oluyor 🌿