ug_fa-3diplomalianne happymomdayss beneği görürsün canım kalp atışını da duyabilirsin betayla alakası yok kişiden kişiye değişir ben 6.haftada duymuştum mesela hiç belli olmaz yani
happymomdayss oznur1605 kalp atışına daha var biliyorum canım ama amacım bebeği görebilmek yarın yoksa gitmicem yani erkense ertelicem
Jdjsjsksk Benim de gittiğimde beta bu civarda hafta da 6+2 çıkmıştı ama sadece kese göründü bir hafta sonra kalp atışını duyduk