CeydaH Haftadayım,üşütmüşüm,her yerim ağrıyor öksürünce boğazım o kadar sızlıyor ki,bu durumda olup evde geçirebilen oldu mu? Doktora gitsem ilaç verir mi bebeğe bir zararı olur mu acaba(evde ne yapsam düzelirim)
Aysenurr7 CeydaH benzer bi durum yaşadım mutlaka doktora git covid çıktım yeni iyileştim sayılır doktor antibiyotik kan sulandırıcı ateş düşürücğ yazıyor
ebrussuu CeydaH canım çok geçmiş olsun birkaç gün önce ben de aynı konudan yardım istemiştim burdan profilimden inceleyebilirsin🌸 doktorlar hiç bir şey yapmıyorlar en fazla parol içebilirsin onu da kadın doğumcuna danışarak diyorlar. Benim zencefil bal geçirdi ama o da bizim için zararlıymış malesef sonradan öğrendim😔
Sementa63 2 yemek kaşığı pekmez yarım limon sık iç, tereyağı ile pekmezi hafif ısıt iç, sıcak süte bal kat bunlar etkili oluyor