gulhanarslan Kizlar gölge mi görüyorum bana mı öyle geliyo teste bakınca negatif duruyo ama sanki gölge de var gibi bilemedim
gulhanarslan sevdaozz inşallah canım 💞 ben görmek istediğim için görüyorum demek ki neyse artık hayırlısı
gulhanarslan azra19 bugün canım bat ama biraz karışık son üç dongum 23-27-23 gün şeklinde oldu uygulama 23ten hesapliyo bugüne denk geliyo yumurtlamayı pek takip etmedim bu ay bilemiyorum o yüzden
gulhanarslan [silindi] gözle görünmüyo pek çok dikkatli bakmak gerekiyo zaten görmek için emin olamadım bi sizlere soruyim dedim bende
azra19 gulhanarslan gulhanarslan benımde 24 eylül ama ovulasyon pike yakın cıkınca bı suphelendım ondan yaptım erken gebelıgı de.bı yorumda gormustum kadın dogumcunun yanında çalışan bırısıde yazmıs doktor tavsiyesi reglın 3 4 gun gecmesını bekleyin dıye bizde öyle yapalım
gulhanarslan azra19 doktorlar garanti altına almak için 10 gün sonra diyo gecikmeden ama bekle bekleyebilirsen 😂
Laviniiaa gulhanarslan Ben görüyorum bi çizgi var orda ve bu test asla yanıltmaz. Bence testi tekrarla 🙂
gulhanarslan Laviniiaa yaaa inşallah vardır💞💞 bugün regl günüm bi testim kaldı elimde olmazsam yarın sabah tekrarlamayi düşünüyorum
Laviniiaa gulhanarslan Benim ilk yaptığım test de aynısıydı hatta şimdi tekrar fotosuna baktım seni umutlandırmak istemiyorum ama ben var gibi hissediyorum sabah testi tekrarlayınca haber ver mutlaka inşallah vardır 🌸
gulhanarslan Laviniiaa inşallah askim yazarim mutlaka buraya ❣️ gebe misin şuan yoksa doğum yaptın mı