Kızlar kışlık bakıyordum bebeğe hatırlarsanız.
Bebeğim 5 aylık ama boy olarak biraz geriden geliyor ufak bir bebek boyu 4 aylıkken 56 cm idi ebe 60 cm felan olması gerekti minik bir bebiş bu felan dedi hatta şimdi 6-9 ay bakıyordum ama boy aralığı 68-74 yazıyor e benim kızım o kadar uzarmı kışın zaten kışagirdik nerdeyse şimdi max boyuu 58 cm dir ama 3-6 ay beden aralığı şuanlık iyi diyorum 62-68 bebeğim doğduğunda 45 cimdi zaten babasıda kısa genetik olabilir diyorum bence 3-6 ay alayım zaten kızım daha 60 cm bile olmadı tekrardan 5 ayda alabilceği boyu hesaplarsak yine 68 felan ediyor ocak ayına kadar 3-6 mı almalıyım sizce ya