Nuraydin37 Merhaba dün aşılamam oldu ama biraz acı eşiğim düşük olduğu için kasıklarımda ağrılar oluyor normal mi birde nelere dikkat etmemiz gerek?
Nuraydin37 Ebruli1903 hayır zor bir işlem değil 5-10 dakika arası bile sürmeyen bir işlem ardından biraz 20-30 dakika yatırıyorlar