Yesimbb77 Günlerimiz aynı sayılır, belirtiler de birebir aynı🥺 Benim karnım nerdeyse 20.haftadan sonra sürekli sertleşmeye, kasılmaya, bebek bi yerde toplanmaya başladı. Bu bahsettiklerin 30.haftadan sonra daha da arttı. Kasıklarımda, vajinamda adet sancısı gibi sızlama hissediyorum, belime ve sırtıma da vuruyor. Karnım aşağı inmiş, ilk sezeryan yerim bile aşırı kaşınıyor. Cuma günü kontrole gitmiştim doktor magnezyum kullanıyo musun diye sordu evet dedim devam et, yetmiyorsa ilave edelim dedi. Nstye 2 defa girdim, sancı kasılma çıkmıyor, bebek hareketleri de yerinde maşallah. 2 hafta sonra tekrar gidicem, bakalım o zamana kadar neler değişecek 🤷♀️