Kubrakuzey SNU ama ben Kuzey’lerin taşkın olacağına inanıyorum Gurur’la ilgili hiç bi fikrim yok çünkü etrafımda Gurur yok😂
Kubrakuzey SNU ben sakin bebek sevmiyorum açıkcası yani bence kurcalaması döküp saçması öğrenmesine çok yardımcı oluyo gözlemlediğim kadarıyla hareketli çocuklar hep daha zeki bide kendi çocuğun olunca taşkınlığı hiç göze batmıyo tırsma ☺️☺️
Zehrakln Arda çok güzel benim komşumun çocuğunun ismi ardaaa diye bi bağırıyor valla hoşuma gidiyor 😁😂
Yenianne92 Aryaalina henuz cinsiyetimiz belli degil ama erkek olursa Ertugrul Efe veya Yigit Egemen dusunuyoruz
Dlkkoge Aygl ASEL koy bence adını😊😊 benimde kızım olucak ASEL koycam adını 2.erkek olursada arel olsun istiyorum
SevgibiR Eballi ben poyraz istiyorum ama ona bişi demişler mi ayrıca tanidim 20 yaşında toprak var annesi babasi ayrı değil yağmur var onun ayrı🤒
Gozde_32 Kubrakuzey gurur ismini bende istiyorum ama eşim pek gönüllü değil harika isim hayirli olsun cnm