bsrayksl2 canım ben de hataya ablamı görmeye gitmiştim. kıyafet için fahiş fiyatlar geliyor markalarda ama tesadüfen bir yer keşfettik antakyada dolaşırken adı Bebemer Bebe. Eski palladium avm nin hemen yanında kime sorarsanız söyler bence altında da yeşil tekstil var. Yeğenime orada bebe çeyizi aldık 5-6 tıka basa poşetle çıktık sadece 4 bin ödedik çok uygun ve kaliteli bir yerdi şahsen benim bebeğim olursa oradan sipariş edecem şu an hatayda değilim ama memnun kaldık internetten de sipariş ediliyor ilgililerdi çalışanlar