nilsumm ben perosun sıvı deterjanini kullanıyorum yumuşatıcı olarak da bingonun kırmızı olanı,hiçbir şekilde eşyalar güzel kokmuyordu(ilk makinayı kullandığım zamanlar hariç ) taki gecenlerde makinanın deterjan gözüne deterjan çamaşır bölümüne de karbonat ve biraz sirke atıp 90 derecede boş şekilde yıkadım,sonrasında deterjan attığımız bölüm ve alt kısmındaki kapağı açıp oradaki filtreyi güzelce yikadim şimdi çamaşırları sadece sıvı deterjan ile yıkayınca bile mis gibi kokuyor