Gokturkmom_ Visneli1so-s 110 gün sonra sonrasında 2 adetim düzenliydi 85 gün kadar da olmadı ,emzirirken normal diyorlar 😬 ama çok stres eden bi durum 😬
QBuse1123 Visneli1so-s 60 güne yakın sürdü sonrasında 15 gün de adet gördün sonra düzene girdi çok şükür
zeyka 2 sezaryenimden sonra da yaklaşık 37-38 gün kanama oldu 40 gunden sonra adet oldum ve düzenim hiç bozulmadı hep 28 de bir olmaya devam etti
melsaanne Visneli1so-s doğum sonrası kanamam 39-40 gün sürdü diye hatırlıyorum ondan 2-3 gün sonra da ilk reglimi olmuştum