gormez Merhabalar 15 haftalık gebeyim.. Myoma bağlı perinatolojiye gönderdi doktor.. aynı ya da benzer durumu yaşayan var Mİ?
Asi_07 gormez bende myomla gebelik süreci geçirdim ama bulunduğu yer bebeğe ve plesentaya problem yaratacak yerde değildi 3cm di gebelik öncesi gebelikle beraber küçüldü sezaryenle birlikte alacaktı ama göremedi doktor muhtemelen kaybolmuş dedi perinatolojiye yönlendirmedi sizin ki belki riskli yerde veya boyutu büyük olabilir bununla ilgili herhangi bir bilgi vermedi mi doktorunuz
dg48 gormez benim ki büyük ve 16 haftalık gebeyim 11 cm çapında myomum hatta geçen günlerde çok şiddetli ağrım oldu. Rahim dışı ama bebişi etkiliyor daha az hareket ediyor cinsiyeti hala öğrenemedik
Miillena gormez miyom kist bunlar bir risk tabi ama hemen korkmaya gerek yok. Benim hem miyomum hem kistim var ve maalesef büyükler. Kanama yapabiliyor, ağrı yapabiliyor, çok hareket etmekten ziyade dinlenerek geçirmeye çalış hamileliği.
Asi_07 gormez inşallah sorun yaşamadan sağlıkla bebişinize kavuşursunuz kalbinizi bozmayın güzel şeyler düşünün
peroksizom Bende de var takip ediyorlar şimdilik ama bi gelişme olmadı Sadece her muayeneye gittiğimde bakıyor
Gulibik gormez benim de 7 cm miyomum var. 6 haftalığım. Dün doktorum Miyomun konumunu begenmedi. Perinatologa yönlendirdi yarın gideceğim hatta garanti olsun diye 2 tane Perinatologa randevu aldım. Şimdiye kadar da 5 doktor gezdim. Hepsi aynı şeyi söylüyor. Israrla aklımdan geçenleri söyleyecek doktoru arıyorum sanırım. Peritanologtan korkma bence aksine onlar daha deneyimli olabilirler daha fazla vaka gördükleri için gidişatı daha iyi gözlemleyebilirler.