Selam kızlar 33 haftalık gebeyim. Bebeğin hareketlerini hissediyorum ama eskiye göre çok değil. Daha çok dönme, kabarma, çıkıntı şeklinde hissediyorum. Eskiden daha aktifti. Normal mi acaba ilk hamileliğim olduğu için ne hissetmem gerekiyor bilmiyorum. Benimle aynı haftada olup aynı durumu yaşayan var mı ? Genelde sağ kaburga altımda çıkıntı ve kabarma hareketleri oluyor. Nolur cevap verin.