gevezeyazar1 Kızlar çok stresli ve gergin zamanlar geçiriyorum bi kaç olaylardan 6 Martta sezeryan olucam ve sütüm gelmicek bebeğimi emziremicem diye çok korkuyorum Allah korusun öyle bi durum olursa be yapmam lazım sütümün gelmesi için