12 haftalik oluyoruz pazartesi bu hafta karın değilde rahim agrisi yasadim hep belimde agriyodu salı günü randevum oldugu icin acile gitmedim bekliyorum rahim agzi kisaligi var bide bu agrilar olabilen birsey mi 11. Haftada yada bu yakin dönemlerde rahim agrisi hisseden oldumu 🥹❤️ hepimiz sağlıkla alalim insallah kucagimiza 🫶