beyzav Kızlar selam 37+6 dayım çarşamba günü sezeryan doğumum olacak nstde de sancı kısmında ekranda hep 15-20 gözüküyordu. Bugün hep 50-60 gözüktü. Sancım mı var oluyor anlayanlar yorum yapabilir mi streslendim