3 gündür bütün gün düzensiz ama gitgide şiddetlenen sancılar çekiyorum. Nstde de düzenli çıkmadığı için eve gönderiyorlar. Artık dayanamıcam bazen 2dkda 1 giriyor. Bazen 10dk aralıklarla 3 kez giriyor bazen 5dkda 1 giriyor. Çok yoruldum yarın sabah gideceğim. Ama doğum sancılarım başladı mı yoksa bunlar hala yalancı mı anlamıyorum artık:( belimden karnıma doğru çok şiddetli vuruyor