Sayoss Kızlar karnım son günlerde çok sertleşmeye başladı bebek toplanıp duruyo sanki hareketleri normal ama bu sürekli toplanmalar normal mi acaba şuanda 32+6 olduk
Hnmli Sayoss bende de aynı şekil oluyor sanırım yalancı sancılar oluyormuş hareketleri varsa hiç sıkıntı değil diyorlar
Sayoss Karanfill yok canım düzenli olarak değil bazen oluyo bazen olmuyor genelde ayaktayken oluyor uzanınca geçiyor