hhllyyaa Kızlar doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi.Gebelik şekeri yok.Bu durumu yaşayan var mı?
faveylaa hhllyyaa aynı sorun bende de 34.haftadan sonra çıktı bebeğim gelişimi haftasıyla aynı şeker yok fakat sıvım fazlalaşmış siz kaçıncı haftadasınız ve bebeğin kilosu önde mi
yildizkaradag hhllyyaa ben 4yıl önce oğlumda yaşadım bu problemi doktorum 40 haftaya kadar bekleyecekti aslında ama ben 37 haftaya kadar dayanabildim inanılmaz bel ağrım vardı ve aslında doğum sancısıymış yalvar yakar doğum yaptım doğumdan sonra doktor iyi ki şimdi almışız yoksa gebelik zehirlenmesi yaşayabilirdin iyi ki seni dinledik dedi mutlaka sıkı takip yaptırın bende de şeker vs yoktu
Havin49_ hhllyyaa bende de su azlığı var malesef ve bi çok hastalık daha var bebekte bakalım herşeyin hayırlısı gören herkesten dua istiyorum
Nursemom90 Şeker olmasa bile beslenmende sıkıntı var demek ki fazla şekerli ve karbonhidrat ağırlıklı besleniyorsun canım biraz proteine yönel. Şuan için sıkıntı oluşturmaz ama sıvı fazlalığı Preeklampsiye neden oldu bende dikkat etmek lazım hele ki haftan 30 u geçtiyse
hhllyyaa faveylaa en yüksek 20 olmalıyken benim suyum 24 çıkmış.bu 3 hafta önceki ölçüm pazartesi günü tekrar gideceğim bakalım
yildizkaradag hhllyyaa sınırı geçmişti şeker vs yoktu ama ben o dönem kasa kasa mandalina yiyordum doktor biraz ona bağlamıştı
2boysmotherr hhllyyaa bende aynıyım perinatalojiye yönlendirdi doktor beni cuma gittim çok şükür bişe çıkmadı bana doktor bebekte bişe yok suyunda böyle kalırsa okey ama artmaya devam ederse takip etmemiz lazım dedi su fazlaymış ama şuanlık bekliyorum artarsa tekrar perinatalojiye gidicekmişim bakalım şeker yok bendede detaylıyı ikili herşeyi yaptırmıştım inşallah ileride başka sorunlar çıkmaz özeldeki doktor erken dogumu tetikler filan diyp duryodu iş yapma 2 saatte bir hareketlerini kontrol et vs birsürü şey saydı 🤷🏻♀️
hhllyyaa 2boysmotherr benimde başka hiçbir sorun yok testler falanda iyi ama korktum biraz.beslenmene dikkate et dedi ediyorumda ama yine yükseliyor.erken doğum riski korkutuyor benimde çok erken çünkü daha
Nurussemss 2boysmotherr şeker yüklemesi testini bağlı kalmayın, bana 2 defa yaptılar ikisinde de çıkmadı 24-29. Haftada , özellikle makarna patates bol tatlı yiyince ölçün , 190 çıktı , bugun 252 çıktı , suyum fazla ama bnm bebekte kafa ve vucud da önde
2boysmotherr hhllyyaa ben daha 27+3 haftalıgım 2 haftadır su fazlalıgla ugraşıyorum banada diyet dedi olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama hayırlısı yemeği abartan biride değilim bu haftaya kdar 2 kg anca aldım korkudan sık gidicem mecbur kontrole insanın içi huzursuz oluyo hakkımızda hyırlısı bana suyun ne kadar fazla oldugunu söylememişti doktor % 98 fazla dedi sadece 🤷🏻♀️ben bide hep özelde gittiğim doktor yanılıyodur belki die araştırma hstanesinede gittim ordan yükleme yaptır dediler yaptırdım perinatalojiye yönledirdiler bakıldı edildi artmaya devam etmez inşallah 🤲🏻