Ben 13. Haftamda cinsiyet öğrenmek için bi kliniğe gittim direk erkek dedi ama bebeğin pozisyonu falan hiç müsait değildi gözükmeye baya görmek için uğraştı hatta bebek şekil değiştirsin diye kalk yürü falan dedi bana sonra erkek dedi sizce kesin midir kız olma ihtimali var mıdır siz böyle bi durum yaşadınız mı