iremclgn 38+4 üz belimin sağ tarafında hafif ağrı var iki gündür ve ayakta durdukça rahimde baskı hissediyorum ama dinlenince ya da oturunca geçiyor ağrısı azalıyor yani
Thirtyynovember iremclgn baskı yapiyordur artık bebek benim de iki günde bir ağrıyor sağ taraf bel tarafım sinirlere de baskı yapıyor olabilir