Kızlar öncelikle herkese merhaba bugün doktor kontrolüm vardı. 3 gebeliğim olucak 2si sezeryan ve doktor 2.sezeryan yerine kesenin yerleştiğini söyledi alttan muayeneyle keseyi gördü betam da 1220di yani eski bilgilerime dayanarak çok erken diye düşündüm gebeliği sonlandırmamız gerek falan dedi bende beklemek istedim. Tek doktorla kalamazdım başka doktora sorduğumda çok erken olduğunu kesenin yukarı çıkacağını söyledi hiç başına gelen var mı

