Ben gittimle gitmedim arasında bişey😂bizim bı tanıdık ordan sorumlu bı gittiğimde eğitim yoktu kendisi biseyler anlattı bı gittiğimde son yarım saat kala derse girdim ama o yarım saat içinde gördüklerimi soylim eğer ki ilk gebeliginse gerçekten gitmende fayda var a dan Z ye herşeyi gösteriyorlar;doğum anında ne yapman lazım,emzirme süreci,bebek nasıl yıkanır fln herşeyi öğretiyorlar