Sermingms Hayırlı geceler hanımlar 37+3 haftalık hamileyim peçeteye silinirken akıntıyla birlikte tırnak ucu kadar nokta kadar diyim kan geldi bu nişan sayılır mı?
Nejbir Sermingms benim 3. Gebeliğim şuan 36+1 im daha görmedim ama diğer gebeliklerde görmüştüm farklı zamanlarda tabi ama bi nokta kadr değil googleden bakabilirsin Nisan nasıl diye daha fazla olur yopun bi akıntı gibi düşün