Gmzle yasen1 hamileliğimi iğrendiğimde kan değerlerime bakmadı sadece aralıkta baktirmistim martta da baktırmışım kimyasal gebelik geçirmiştim referans aralığı 4.72 yazıyor değer de 2.7 yazıyor
yasen1 Gmzle kadınn doğum uzmanı da yapabilir doktorum bana bakıyor troid degerlerıme siz ya kadın doğum ya dahılıye mutlaka bırınden bırıne gıdın kan Tahlılı verın
sidibal Gmzle aynısından benim de var hareketliyse korkmayın 1. Sınıf okuttuğum dönemde çok enfeksiyon geçirdim hala duruyor kaç yıl oldu bazen küçülür tekrar hastalanınca büyür
yasen1 Gmzle sıkıktı değil korkmayın ılac verıyor gebelık boyunca aç karnına kullanıyorsunuz degerlerınız normal oluyor bu ıhtımal tabi haber verın duruma göre banada
Sekerr_46 Gmzle gebelikte değil de öncesinde yaşadım hala ara ara aynı yerde inip şişiyor ağrı varsa ve hareketli ile se genelde sorun olmaz diyorlar ama mutlaka doktorunuzla paylaşın geçmiş olsun.
Sekerr_46 Gmzle Aynen ben kafamı çevirince de ağrıyordu ama doktorunuza bilgi verin tabi, Bende netten bakınca kanser sanıp korkmuştum, nete bakmayın orda her sorun kanser habercisi oluyor 🙄😊
sidibal Gmzle ağrı olunca iyi huylu derler. Enfeksiyon sebebiyle şişer. Ben de çok taktım doktor doktor gezdim. Allah korusun kötü huylu sabit, ağrısız, bi anda çıkar.
Duygucesur Gmzle Aynısından bende de var 2 senedir genel cerraha gittiydim boğaz diş her hangi bir enfeksiyonda şişer onlar demişti. Bazen büyüyor bazen gidiyor. Az bi enfeksiyonda tekrar çıkıyor korkmayın.🙂