zilanbebe ya bizim ilk bebek diye adını kaynım koysun istedik oda iskender koyalım erkek olursa bende istemiyorum onu
Wera zilanbebe kaynına koysun diosan koydugu isme müdahale edemezsin hem o koysun hem benim istediğimi koysun mu diyorsunuz
zilanbebe deletedmom43191 ya biz azeriyiz ilk cpcuga buyukler koyarmis eşimde biz koyarsak o benim adımı neden koymadın der konu buyur birne hak verelim dedi ikinciyi sen koy dedi
zilanbebe [silindi] onemli biri bizim için zaten de herkes benim adım olsun diyo bende hayır diyorum küsüyorlar
Blueeberryy deletedmom43191 😃😃 aciklama yapar birazdan heralde bide kayni cok isim koymak istiyosa kendi cocuguna koysun 😂
Fyzytt Kayın ne alaka acaba 😄En baştan bunu demeniz hata zaten hadi dediniz o zaman koyalım dediği ismi istemiyorum demeniz saçma madem sen koy dediniz ne isterse onu koyar kapı koyar, çatal koyar sonuçta ona vermişsiniz o hakkı 😄
MerveLeo zilanbebe hahaha ay isim babayı çok dediler duydum da kayını ilk kez gördüm 🤣🤣 Eğer o hakkı başta verdiyseniz şimdi beğenmeme lüksünüz yok bence
deletedmom43191 [silindi] 😆😆 amca nasil onemli biri olabilir ki valla benim cocuklarimin 2 tane amcasi var ikisi de hayirsiz
[silindi] deletedmom43191 yaniii genel konuşmayayım benim amcalarım da 5 para etmez ammaa annemin amcaları falan çok iyi belki o da onlardan 😅 Benim teyzemin kaynı da mesela teyzeme her ay çocuklar için 58 bin TL atıyor Yurt dışında yaşıyor bu arada evli de değil evli olsa karısı izin vermez eminim 😂😂😂😂😂😂
zilanbebe [silindi] kız ne biliyim surekli biri benim adimi koy diyo bizde eşim de abim koysun dedi herkes bir tavır yapıyodı o evli değil hemde dedik onu koysun
[silindi] Blueeberryy ism hakkını görümceme vermem için görümcemin Diana falan olması lazım whhwhshshs
Cicilininkini Blueeberryy ben 3kızım var suan ki erkek görüncem daha benim hamile oldugumu bilmiyorken rüyasında görmüş bi erkek bebek dogurmusum abisini de bebege sarılırken görmüş felan cok etkilenmiştim bana eger erkek olursa ben koyayım adını dedi ki görümcem aklı selim bi insan severim kendisini kaynanama kaynbabama vs baskasına kalacak olursa ortaya cok tuhaf isimler cıkarıyorlar bende karısmıyorum dedim isim konusuna güzle bişey bulunur elbet daha cok var dedim eşim ben halletcem ismi bu kez dedi ama ben görümcemin buldugu ismin yanına uygun bi isim bul dedim hiç degilse kızları ya dedim ondan yırtarız laf etmezler dedim 😀😀