Kızlar yaşayan varmı midem de çok şiddetli bir kramp var yani 5 6 dakka da bir nefesini kesiyor o derece ve rahmime felaket baskı oluyor evet gebelikte kramp olabilir ama sizce normal mi bi gitsem mi çünkü bi önceki gebeliğimde aynı böyle mide kramplarım oldu meğer batında sıvı birikimi oldu dediler bebek karnımda ameliyat olmuştum daha sonra bebeğimi kaybetmiştim ondan korkuyorum gitsem öyle de hemşireler ebeler oluyor ki niye geldin bunun için mi geldin insan acile gitmeye de çekiniyor sizlere bir sormak istedim başına gelen varmı normal durum mu diye suan aşırı baskı yapıyor canım açıyor kramplardan