Busranur_mnts happymomdayss gelişime bağlı görünebilir ben baya yüksek değerde anca görmüştüm 14bin olduktan 2 gün sonra kontrole gittim keseyi gördüm 4 5 fün sonra da embriyo görüldü
asil15 happymomdayss beta değeriyle alakalı değil diye biliyorum bebek 8 yada 9 haftalarda net gözükür ben beta 16 binde sadece keseyi görmüştüm 6+4 de 1 hafta sonrasında bebegi gormustuk
3bebem happymomdayss 5+2 de sadece kesem göründü yarın 6 olucam randevum var bakalım inşallah görünür
happymomdayss Busranur_mnts acaba erkene mi aldım ya pazartesi 5+ 4 olucam özele aldım perşembede başka hastaneye almıştım 6+0 olucam o günde
Busranur_mnts happymomdayss 6+0da kan verdim 14bin çıkmıştı 5+2de 2 bindi değerim vajinaşde görülmedi
happymomdayss Busranur_mnts benimde yarın 5+4 olcak 4200 olcak değerim inşallah 🙏 kese görünür inşallah
asil15 Busranur_mnts hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alalım ben 8 haftanın sonunda görmüştüm acele etmedim